Crearea logo-ului pentru afacerea ta – sfaturi si recomandari

January 20, 2019 | Author: | Posted in Afaceri

Orice afacere aflata la inceput de drum are nevoie de stabilirea unui aspect vizual si de promovare pentru a ajunge in mod eficient si rapid in atentia viitorilor clienti. Realizarea unui site, a unui cont pe retelele de socializare, astfel incat oamenilor sa le fie usor sa se informeze, precum si crearea unui logo Armeanu reprezinta aspecte esentiale.

Importanta crearii unui logo

Un logo reprezinta primul aspect pe care oamenii il observa atunci cand intalnesc un nou brand, indiferent de zona in care acesta activeaza. Iar acea prima impresia este extrem de importanta pentru a te pozitiona intr-un mod favorabil in viziunea acestora.

Pana ca oamenii sa ajunga in punctul in care isi pot da seama de calitatea serviciilor sau produselor pe care le oferi, este indicat sa le prezinti o imagine calitativa si de impact. In acest fel, vei reusi sa le inspiri increderea necesara pentru a apela la brandul tau pe viitor.

In procesul de creare a unui logo este indicat sa te orientezi spre a prezenta povestea companiei, astfel incat oamenii sa poata asocia cu usurinta pe viitor logo-ul cu brandul.

Recomandari pentru crearea logo-ului

Principala recomandare este aceea de a colabora cu o agentie specializata in crearea de grafica pentru a fi sigur ca vei obtine un rezultat satisfacator. Insa, este indicat sa cunosti cateva aspecte care stau la baza crearii unui logo unic si eficient:

  • Logo-ul trebuie sa aiba o structura simpla si usor de recunoscut. Cu cat grafica unui logo este mai incarcata, cu atat le va fi mai greu oamenilor sa retina si sa faca asocierea intre imagine si brand.

Acesta trebuie sa fie simplu, dar de impact. Grafica sa trebuie sa surprinda si sa ramana cu usurinta in mintea clientilor. 

  • Un logo bun trebuie sa reziste in timp. Ce inseamna acest lucru mai exact? In momentul in care faci planul referitor la cum sa arate logo-ul, nu te gandi neaparat ca acesta sa fie in pas cu trendul momentului. 

Spre exemplu, daca firma ta are ca obiect de activitate comercializarea unor jucarii interactive, evita crearea logo-ului pe baza unei astfel de jucarii care a devenit la moda in acea perioada. Concentreaza-te mai mult catre produse, forme si figuri care sa fie usor de recunoscut si peste cativa ani.

Un logo nu se schimba o data la 1-2 ani, ci trebuie realizat astfel incat sa fie eficient cat mai mult ani.

  • Un logo trebuie sa aiba un aspect potrivit cu domeniul de activitate. In realizarea unui logo trebuie incluse elemente care sa defineasca afacerea pe care o reprezinta. 

Spre exemplu, nu poti produce logo-uri asemanatoare in cazul unei companii care ofera accesorii pentru petreceri si a unei firme de notariat. Fiecare logo trebuie sa fie adaptat si sa comunice clientilor in stiluri specifice.

Crearea unui logo nu trebuie sa reprezinte un proces rapid, ci necesita o lunga perioada de realizat planuri si schite pentru a gasi varianta ideala. Gandeste-te ca schimbarile constante ale acestuia pot bulversa publicul tinta si sa il faca sa isi piarda increderea in brand.

Comments Off on Crearea logo-ului pentru afacerea ta – sfaturi si recomandari Tags: , , ,

Author:

This author has published 58 articles so far. More info about the author is coming soon.