Ce caracteristici trebuie să aibă softul tău de email marketing

March 27, 2018 | Author: | Posted in Din online

Emailul rămâne o unealtă de bază pe care o poți folosi pentru creșterea vânzărilor. Abordând strategia potrivită de email marketing poți să întreții relația cu lead-urile și să crești vânzările, dar nu poți face asta de unul singur, ci cu ajutorul unui software de email marketing.

push-marketing-si-pull-marketing-tu-pe-care-il-practici

Așadar, ce funcții trebuie să îndeplinească un astfel de soft? Ce anume trebuie să urmărești când alegi să automatizezi procesul de email marketing? Nu toate softurile sunt create pentru a funcționa în același fel și nu toate se potrivesc cu obiectivele stabilite de tine.

Iată la ce să fii atent, deci, atunci când alegi un astfel de soft.

1. Sistem CRM integrat

Automatizarea procesului de marketing are o mulțime de avantaje și este un lucru pe care trebuie să îl faci pentru a-ți putea atinge obiectivele stabilite. Dar nu poți face asta fără softul potrivit.  Managementul relației cu clienții ar trebui să poată fi ușor de integrat cu softul ales, astfel încât să îți poți alinia campania de marketing cu cea de vânzări. Interacțiunea cu clienții te poate ajuta să obții informații importante despre ceea ce își doresc aceștia și să le oferi în final produsul așteptat.

2. Posibilitate de personalizare

Adevărul este că oamenii reacționează mai bine la emailurile cu un conținut vizual atractiv și le ignoră pe cele cu un conținut nu prea atrăgător. Așadar, atunci când alegi un software de email marketing trebuie să te asiguri că acesta vine la pachet cu elemente vizuale atractive, potrivite cu audiența căreia te adresezi.

Funcționalități de tip ”drag and drop”, diferite template-uri, funcționalități de editare a imaginilor precum și un design responsive sunt câteva dintre cele mai importante aspecte pe care trebuie să le ai la dispoziție.

În final, ideea este ca acest soft să îți ușureze munca și să te ajute să pui la punct campanii care să îți aducă rezultatele vizate.

3. Rapoarte și analize

Posibiliatatea de a verifica oricând felul în care se derulează o campanie este esențială pentru succesul acesteia. Așadar, este important ca softul de email marketing să îți furnizeze date clare și rapoarte detaliate cu privire la acest aspect. În acest fel, vei ști unde greșești sau ce faci bine, ce să modifici și ce tactici să păstrezi pentru campaniile viitoare.

Folosind datele puse la dispoziție de soft, vei putea afla de pe ce dispozitive obișnuiesc abonații tăi să citească emailurile, dacă printează, distribuie sau mai degrabă șterg mesajele primite. Mai poți să afli cât timp petrec aceștia citindu-ți emailul și care dintre conținuturile utilizate au cea mai mare rată de click. Știind astfel de detalii este evident de ce îți va fi mai ușor pe viitor să îți reorganizezi campaniile de email marketing.

Acestea fiind spuse, ce părere ai? Folosești softul potrivit pentru campaniile de email marketing? Vino pe https://www.leadmagnet.ro/ si afla toate secretele!

Comments Off on Ce caracteristici trebuie să aibă softul tău de email marketing Tags: , , ,

Author:

This author has published 56 articles so far. More info about the author is coming soon.