Estetica calitativă a design-ului de ambalaj

October 20, 2018 | Author: | Posted in Din online

 

            3 secunde, de atât este necesar ca ambalajul de design al unui produs să atragă atenția asupra unui consumator. Dar, înainte ca produsul nostru să te atragă este necesar să te și stimulăm. De ce? Pentru că este mult mai important pentru noi sa îți demonstrăm care este adevărata calitate a  produsului. Ne dorim să fim cât mai aproape de așteptările clienților noștri, iar design-ul de ambalaj nu trebuie doar să fie frumos pentru a atrage potențialii consumatori. Noi vrem să ne asigurăm întotdeauna că ambalajele proiectate transmit și informații  esențiale pentru cumpărători, cum ar fi costul conținutului, producătorul, ingredientele folosite, modul de utilizare sau dacă ambalajele pot fi utilizate în scopul reciclării. Pentru că ne preocupă să le satisfacem consumatorilor noștri, nevoile, dorințele și necesitățile punem preț pe calitate. Cu toate acestea, succesul produselor nu poate fi însă asigurat doar prin calitatea produselor, din acest motiv noi punem cât mai mult accentul ca produsele noastre să afișeze o imagine exterioară atractivă. Toate acestea prin elementele de bază ale ambalajului, formă, grafică și culoare.

Trend-uri inovative in design-ul de ambalaj

           O identitate profesională vizuală unică, asta este ceea ce ne dictează trendurile, dar mai ales satisfacția consumatorului este de o importanță vitală pentru succesul și performanța companiei noastre. La nivel de design de ambalaj, trendul nostru se bazeaza pe simplitate și claritate, iar spre deosebire de alte produse, noi știm cum să ne facem remarcați prin capacitatea de diferențiere a designului de ambalaj. Prin ușurarea identificării produselor se urmărește facilitarea alegerilor în scopul creării unei experiențe cât mai plăcute de cumpărare. Suntem în permanență preocupați de consumatori și de preferințele acestora. Din dorința de a satisface principalele nevoi ale consumatorilor, design-ul de ambalaj se află într-o continuă schimbare reprezentând cel mai dinamic sector din industria de ambalare. Ne bazăm pe creativitate, astfel încât prezentarea produsului să definească foarte clar conceptul de ambalaj. Departe de încărcătura brandurilor clasice, simplitatea, în prim plan este cea care ne definește, axându-ne pe un tipar concis și cu cele mai relevante informații despre produs.

Proiectarea și impactul design-ului de ambalaj

          Ne dorim ca design-ul de ambalaj să performe din perspectiva a trei aspecte și anume a impactului vizual, rațional și emoțional. Ambalajul descrie o poveste sau cel puțin este cel care va comunica o idee esențială, astfel încât mesajul să poate fi perceput mai ușor de către consumatori.  Creațiile noastre în domeniul design-ului de ambalaj oferă produselor originalitate și reflectă în același timp brand-ul. Suntem conștienți de faptul că impactul ambalajelor are o foarte mare importanță în influențarea cumpărătorului în deciziile luate. Iar pentru că unul dintre cele mai importante criterii în alegerea unui produs este dată de ambalaj, din acest motiv ținem cont de o serie de factori economici, culturali și sociali. Așadar putem spune că ambalajul este mai mult decât un simplu component care definește produsul, el este de fapt un  produs de sine stătător care necesită o deosebită atenție în proiectare.

Comments Off on Estetica calitativă a design-ului de ambalaj Tags: , ,

Author:

This author has published 84 articles so far. More info about the author is coming soon.