Secretul antrenamentelor la sala de fitness

June 26, 2018 | Author: | Posted in Sanatate

xbody

 

Pe langa exercitiile fizice Xbody ce trebuie realizate corespunzator, cu greutati ce cresc treptat, adaptate scopului antrenamentului si specificatiilor organismului persoanei ce se antreneaza, sub indrumarea unui antrenor calificat, o importanta o are si alimentatia. Efortul fizic trebuie pus in echilibru cu ceea ce consuma de-a lungul zilei si orele la care este hranit organismul, raportat la efortul pe care il depune si nutrientii de care are nevoie pentru a realiza activitatile respective.

Un fenomen foarte des intalnit este abandonul deoarece, fara indrumarea unui antrenor, incepatorul fie lucreaza cu greutati mult prea mari, fie cu un numar de repetari mult prea mare, astfel ca organismul cedeaza.

Antrenamentul ideal

 

In randurile ce urmeaza regasesti un hint cu privire la antrenamentul pe care trebuie sa il abordeze un incepator la sala de fitness:

  1. Se incepe cu incalzirea – un efort cardio de 5-10 minute (alergare, stepper sau bicicleta)
  2. Presa pentru picioare
  • Saptamana 1-4, minim 20 de repetari – maxim 25 de repetari
  • Saptamana 5-8, minim 8 X 2 repetari cu pauze de 1-2 minute – maxim 12 X2 repetari cu pauze de 1-2 minute
  1. Ramat cu bara
  • Saptamana 1-4, minim 10 repetari – maxim 15 repetari
  • Saptamana 5-8, minim 5 X 2 repetari cu pauze de 1-2 minute – maxim 10 X 2 repetari cu pauze de 1-2 minute
  1. Extensia coapselor
  • Saptamana 1-4, minim 15 repetari –maxim 20 de repetari
  • Saptamana 5-8, minim 6 X 2 repetari cu pauze de 1-2 minute – maxim 10X 21 repetari cu pauze de 1-2 minute
  1. Flotari
  • Minimul si maximul le stabilesti in functie de cate poti face in 60 de secunde
  1. Flexia coapselor la aparat
  • Saptamana 1-4, minim 15 repetari – maxim 20 de repetari
  • Saptamana 5-8, minim 6 X 2 repetari cu pauza de 1-2 minute – maxim 10 X 2 repetari cu pauza de 1-2 minute
  1. Tractiuni la helcxometru
  • Saptamana 1-4, minim 10 repetari – maxim 15 repetari
  • Saptamana 5-8, minim 6 X 2 repetari cu pauza de 1-2 minute – maxim 10 X 2 repetari cu pauza de 1-2 minute
  1. Ridicari pe varfuri la aparat
  • Saptamana 1-4, minim 15 repetari – maxim 20 de repetari
  • Saptamana 5-8, minim 6 X 2 repetari cu pauza de 1-2 minute – maxim 10 X 2 repetari, respectand pauza de 1-2 minute.

 

  1. Hiperextensii – 10-15 repetari
  2. Abdomene – 2 serii, a cate 10-25 de repetari, cu pauza de 1-2 minute
  3. Revenire – 5-10 minute de efort aerob (mers inclinat sau bicicleta).

 

X Body- alternativa de 20 de minute la acest antrenament clasic

 

Antrenamentele X-Body reprezinta o alternativa de succes in privinta riscului de abandon al antrenamentelor la sala deoarece presupune un antrenament de 20 de minute pe care persoana antrenata il desfasoara sub indrumarea unui antrenor specializat, conectata la un aparat printr-un costum, aparat ce transmite impulsuri pentru a antrena mai bine musculatura, astfel ca numarul de repetari este considerabil mai mic, iar intensitatea exercitiilor efectuate de persoana antrenata scade considerabil fata de antrenamentul clasic efectuat la sala de fitness.

Alege tipul de antrenament care te avantajeaza si mentine-ti tonusul zilnic!

Comments Off on Secretul antrenamentelor la sala de fitness Tags: , ,

Author:

This author has published 51 articles so far. More info about the author is coming soon.