Tot ce trebuie să știi despre consultanța de branding 

March 10, 2019 | Author: | Posted in Tehnologie

Brandingul reprezintă procesul de construire al unui brand, începând de la o idee la conceptul bine realizat. 

Pentru a avea parte de niște servicii de branding de calitate, recomandat ar fi, să te orientezi spre un studio de creație grafică focusat pe dezvoltarea de branduri inedite, cu o echipa de creație care oferă soluții complete de design: branding, rebranding, design de ambalaj, ilustrație, web design și fotografie de produs. 

Ce este brandul?

Brandul este defapt părerea pe care consumatorul și-a format-o despre un anumit produs, mai exact știi la ce să te aștepți de la un produs doar când auzi numele acestuia și recunoști ca fiind de calitate bună, slabă sau medie. Această părere se formează întotdeauna la început și este de durată, putând fi schimbată foarte greu.

Brandul conține elementele care formează un produs, o companie, o organizație, persoană etc. Un brand are două dimensiuni, una generată de caracteristici și o altă generată de modul în care sunt percepute ele de public
Brand equity – se referă la influență pozitivă pe care o are un brand în vânzare. Se definește și că diferența de preț plătită pentru un produs cunoscut față de unul mai puțin cunoscut.
Pe scurt, brandul reprezintă imaginea și impresia, pe care clienții și-au format-o despre produsele tale. 

Cum se face defapt brandingul? 

Termenul de branding există de mult, însă astăzi se referă la procesul de construire al unei mărci, respectiv un brand.

Brandingul este responsabil pentru orice imagine pe care a căpătat-o un produs, serviciu sau organizație, care se adresează unei mase de oameni.

dacă brand-ul s-a întipărit foarte bine ca fiind pozitiv în mintea consumatorilor, dacă apar ceva  care dăunează brand-ului, acestea pot fi scuzate.

Însă, evenimentele imprevizibile care dăunează sunt ținute minte mult mai ușor decât lucrurile pozitive, și cu greu pot fi uitate în trecut. Un eveniment negativ le poate șterge pe toate cele pozitive anterioare. Din această cauză, brandingul nu se termină odată cu realizarea brandului, ci este un proces de durată, care implică o gamă întreagă de servicii și depinde e cât de bine este realizat.

Mai exact, serviciile de branding se împart în “brand strategy” unde este gândită strategia prin care o simplă idee se va transformă în brand viabil. Astfel, în cadrul acestei categorii, serviciile de branding constau în cercetare, arhitectură brandului și mesaging.
“Brand identity” definește valorile business-ului, urmând a fi conturate vizual, prin crearea unei imagini proprii, a unui logo și a unui nume.

 Iar “creative work” se referă la creația grafică, cât și la dezvoltarea ideii de business prin intermediul canalelor media. Aici sunt incluse packagingul, designul pentru print, marketing comunications și web and digital media.

Așadar, nu este obligatoriu să deți un brand, însă este recomandat dacă îți dorești o afacere de succes, de calitate înaltă, care să atragă clienții.

Brandul este cel care te recomandă, respectiv cartea ta de vizită iar pentru a obține exact brandul pe care ți-l dorești există întotdeauna serviciile de branding.

Comments Off on Tot ce trebuie să știi despre consultanța de branding  Tags: , ,

Author:

This author has published 36 articles so far. More info about the author is coming soon.